Všeobecné obchodní podmínky

1. Poskytovaná služba

Provozovatel poskytuje ubytovací službu zákazníkovi, který si rezervuje ubytování v ubytovacím zařízení provozovatele.

2. Provozovatel

Provozovatelem ubytovacích služeb je:

Jindřich Moc, Jabloňová 2796/28, Česká Lípa, 47001, IČO 75395096, DIČ 8202072318 (plátce DPH)

3. Zákazník

Zákazníkem je osoba, která rezervuje ubytování v ubytovacím zařízení provozovatele.

4. Popis ubytovacích jednotek

Popis ubytovacích jednotek ubytovacího zařízení je uveden v rezervačním systému.

5. Cena a záloha

Cena za ubytovací služby je vypočtena rezervačním systémem podle typu ubytování, počtu rezervovaných ubytovacích jednotek, počtu hostů, délky a termínu rezervace.

Rezervační systém také vypočítává výši zálohy za ubytovací služby, které zákazník hradí online platební branou nebo převodem na účet Provozovatele.

6. Platba a potvrzení rezervace

Rezervace je po potvrzení ze strany provozovatele pro zákazníka závazná a zákazník je povinen do tří dnů uhradit částku zálohy za ubytování.

Zákazník hradí předem částku zálohy za ubytování ve výši stanovené provozovatelem pro daný typ a termín ubytování.

Cenu může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

a. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1716257033/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank

b. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ComGate

c. bezhotovostně platební kartou přes platební rozhraní společnosti ComGate

Poskytovatelem platební brány je společnost:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Případné reklamace nebo dotazy k platbám můžete směřovate přímo na poskytovatele platební brány.

Podporované platební metody: Platby kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Diners Club, Google Pay, Apple Pay. Platební tlačítka bank v České republice, na Slovensku a v Polsku.

7. Zrušení rezervace

Pokud není záloha za ubytování uhrazena do tří dnů od rezervace, je provozovatel oprávněn uvolnit rezervovaný termín pro jiné zákazníky.

8. Storno podmínky

Storno podmínky jsou uvedeny v samostatném dokumentu.

9. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi objednavatelem a poskytovatelem Sl